4 Nisan 2012 Çarşamba

Hayır


Zamanında, yani yirmi yıllık bir aranın ardından yazdığı ilk roman olan Bunny Munro'nun Ölümü'nü yayımladığımızda, burada Nick Cave'den epey bahsetmiştik. Bugün biraz eskilere uzanıp üstadın MTV'ye yazdığı mektuba yer veriyor, bir de küçük duyuru yapıyoruz: Nick Cave'in ilk romanı Ve Eşek Meleği Gördü, 6 45 tarafından geçtiğimiz aylarda yeniden yayımlandı, aklınızda olsun, raflarda.

Geçtiğimiz yıllar boyunca bana verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ederek başlamak istiyorum sözlerime. En İyi Erkek Sanatçı dalında aday gösterildiğim için sizlere minnettarım.Son albümüm Murder Ballads'da yer alan P.J Harvey ve Kylie Minoque düetlerine yayın akışınızda yer vermekte olduğunuzun farkındayım ve bundan dolayı sevinçliyim. Tekrar, içtenlikle teşekkür ederim. Bunlarla beraber En İyi Erkek Sanatçı dalındaki adaylığımın iptal edilmesini ve önümüzdeki yıllarda ödül veya adaylıklar söz konusu olursa rekabete dayalı bu tür ödül törenlerinde yer almaktan keyif alan diğerlerinin tercih edilmesini talep ediyorum. Ben, bunlardan keyif almıyorum. Müziğimin her zaman için özgün ve münferit olduğu kanısındayım ve birtakım şeyleri belli ölçütlere indirgeyenlerin alanları dışında var olduğu inancındayım. Kimseyle rekabet etmiyorum. Esin perimle olan ilişkim en iyi ihtimalle hassastır ve hassasiyetine halel getirecek etkilerden onu korumak, benim görevimdir. O, bana şarkılar hediye eder ve ben de ona hak ettiği saygıyla karşılık veririm - onu yargı ve rekabet hakaretine maruz bırakmamak anlamına gelir bu. Bir at yarışı değil bu, esin perim de bir at değil; öyle olsaydı bile onu böylesi bir kağnıya koşmazdım - kopmuş kafalar ve ışıldayan ödüllerle dolu bir kağnı bu bahsettiğim. Esin perim ürkebilir! Fırlayıp kaçabilir! Beni sonsuza dek terk edebilir! O yüzden tekrarlıyorum MTV ekibi, son albümüme gösterdiğiniz heyecan ve sarf ettiğiniz efordan ötürü size minnettar olmakla beraber ki gerçekten öyleyim ve teşekkür ediyorum, tekrar teşekkür ediyorum ama hayır... Hayır, almayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder