21 Kasım 2012 Çarşamba

Duyuru


Kitap fuarına uğrarsanız Baysan Yüksel'in Kağıt İnsanlar için özel olarak çizdiği ve sınırlı sayıda kartpostala uygulanan resimlerden edinmeyi unutmayın - rozetler, kitaplarınız için ex libris'ler ve kitap eşlikçisi kahveniz için bardaklar da sizleri bekliyor, tükenmeden gelin! Blog takipçisi olduğunuzu belirtmeniz yeterli - fuar hatırası niyetine. Benden size tavsiye: sabah saatleri oldukça yoğun ve gürültülü geçiyor, sakin sakin gezmek için öğleden sonrayı tercih edin, kafanız uğuldamasın. Umarım görüşürüz!

2 yorum:

  1. Keşke İzmir Kitap Fuarı'na da katılsanız da biz de edinsek o güzelliklerden.. Orada olmayı, özellikle de söz konusu bardaklardan birine sahip olmayı çok isterdim:) Diyorum ya, İzmir'e de gelin!

    YanıtlaSil
  2. Nisan 2012'de İzmir'de gözlerimin aradığı tek yayınevi Siren'di. Çünkü Etgar Keret şle yeni tanışmıştım, geri kalan nesi varsa okumak istiyordum. (Ülke sınırları dahilinden online alışveriş sevmiyorum, iki manasız tecrübeye bağlı olarak)

    Nihayet Etgar Keret'in noksan kitaplarını İstanbul'da, fuarda tamamlama şansım oldu. Kartpostaldan da, blog okurlarına diğer sürprizlerinizden de haberim yoktu; blogunuza bir müddettir girmiyordum.

    Kitaplardan konuşurken sakin sakin kahve fincanı, karpostal, rozet ve ayraçları siz çıkardıkça nasıl şaşırdım anlatamam. Anlamlı hediyeleriniz benim için sahiden sürpriz oldu. Sizden aldığım kitaplara gelince hepsini metrobüs ile gidip gelişlerimde okudum ve bitirdim. Siren'in dilimize kazandırmak için yaptığı kitap seçimleri çok başarılı. Uzun yıllar böyle devam edin lütfen.

    Bir de, "Edmund White" kitapları ile, Garrison Keillor (Bilhassa ilk Lake Wobegon)kitaplarını, hatta modası geçmiş bulmazsanız 1931 yılında Pulitzer kazanmış "The Bridge of San Louis Ray" kitabını da okuyucuya kavuşturursanız şahane olur derim. Zira bu sonuncusunun 1986 yılında deli saçması diye adlandırılabilecek bir çevirisinden başka izi yok dilimizde. Bir okuma heveslisinden minik bir iki öneri sadece.

    YanıtlaSil