29 Ekim 2013 Salı

Yakın!



... Beni kendilerine yakın buluyorlar her şeyden önce. Birilerinin kafede gelip yanıma oturmadığı, telefon açmadığı ya da e-posta atmadığı bir günüm olmuyor. Her zaman rahat olduğu söylenemez ama böyle olacağı da belliydi. Yazdığın zaman kişiliğinden bir şeyler koyuyorsun ortaya ya da bir persona yaratıyorsun ve bana kalırsa benim yazdıklarım gerçek hayatta olduğum kişiye çok yakın; kolay anlaşılan şeyler yazıyorum ve kolayca yaklaşılabilecek biri olduğum izlenimini veriyorum. Ki bu çoğu zaman oldukça keyifli ama zor da olabiliyor çünkü yazdıklarımı okudukça bana yakınlaştıklarını hissedenler bunun simetrik bir ilişki olmadığını, benim onlar hakkında bir şey bilmediğimi unutuyor. 

İmzamı istemek yerine kız arkadaşları konusunda tavsiye istiyorlar benden.

(Daily Beast, Etgar Keret'e okurlarının gözünde nasıl biri olduğunu soruyor... Keret ile ilgili bir sürprizimiz var, perşembeyi bekleyin!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder