27 Aralık 2013 Cuma

N-n-n

Radikal Kitap'tan Yılın 100 Kitabı - Kerouac'ın Big Sur'üyle Keret'in Yedi Güzel Yıl'ı da listede.

"... artistik aforizmalarla hiç işi olmaz, ama her kitabıyla gönlünüzü çalmayı, size ‘iyi ki edebiyat var’ dedirtmeyi başarır." - Banu Yıldıran Genç, Agos Kirk için Keret'i ve Yedi Güzel Yıl'ı yazmış.

Express, Bir+Bir ve Roll'u sahiplenme vakti! 

Sergi: Kağıdın Ruhu.

2013'te neler oldu? Sabit Fikir, edebiyat üzerinden özetlemiş.

"... Eğer esin kaynağınız tükenirse İstanbul'a gidin ve şehrin kargaşası içinde birkaç gün geçirin; gözlemleyerek, dinleyerek, martıları besleyerek, aynı anda hem küçücük hem de genişlemiş gibi hissederek." Mayıs tarihli; ben henüz rastladım - Elif Şafak'tan yazarlara tavsiyeler. Martılar mühim.

İlham demişken: Yoko Ono'dan -gelen ilham doğrultusunda- sınırlı sayıda basılacak bir kitap haberi.

Jim Jarmusch'un Only Lovers Left Alive tanıtımı ile huzurlarınızdan çekiliyorum.

Sağlıcakla.







2 yorum:

  1. bu arada idefiks'in fuarında Siren kitapları iştahları kabartan indirimlerle satışta. Meraklısına:)

    YanıtlaSil
  2. Keret'in bütün kitaplarına olduğu gibi Yedi Güzel Yıl'ına da aşık oldum. Şiddetle öneriyorum!

    YanıtlaSil